Olen saanut kolme haastetta, joista kaksi on samaa sorttia. Täältä siis pesee:

Ensimmäinen haaste tuli jo hetki sitten Heleenalta Vartahilla-bogista. Pahoittelen, että vastaamiseen meni näin pitkä aika!

"Tämä haaste ei käsittelekään faktoja, vaan tuntomerkkejä. Kerro yksityiskohtia itsestäsi ja jaa ne muille. Haasta sitten 5 muuta bloggaajaa tekemään sama edelleen."

1. Olen pyöriä ja komia ku zetorin pyörä. 156cm pituutta varusteltuna isolla määrällä kiloja takaa tämän esteettisen pallomuodon.


2. Hiukset on tätä nykyä pitkähköt ja tummanruskeat. Lapsena olin aina lyhyttukkainen. Hiukseni olivat myös lähes piikkisuorat, mutta näin vanhemmiten niistä on tullut luonnostaan kiharat.


3. Silmäni ovat siniharmaat. Lapsena oli shokki kun passiin merkattiin "siniharmaa" eikä "sininen". Nyt tykkäisin, että saisivat olla vaikka kokonaan harmaat.. Elämän opettamaa epäreiluutta on kyllä sekin, että veljelläni on ihan tummanruskeat nappisilmät. Nekin kelpais.


4. Innostun helposti aloittamaan uusia kutimia. Niinpä niitä on välillä kesken toistakymmentä. Muita se rassaa usein enemmän kuin mua.

 

5.Olen myös patologinen langanostelija. En kehtaa enää kertoa kenellekään uusista ostoksista.. Toisaalta se langan keräily on ihan erillinen harrastus, keräähän ihmiset vaikka mitä kummallisia tavaroita :)


6. Lankojen lisäksi ihminen ei voi omistaa liikaa peltipurkkeja. Tämä ihminen ainakaan.


7. Lempivärejäni ovat turkoosi ja petrooli, oliivinvihreä ja magenta. Ja.. ja.. ja.. Sen sijaan valkoinen ei ole väri, eikä ruskeakaan useinmiten. Beigen kiellän lailla kun musta tulee maailman presidentti.


8. Nauran usein ja kovalla äänellä. Kuulen usein lauseen: "mä kuulin sun naurun ja arvasin että oot täällä". Mulla on myös aika hyvä tilannekomiikkataju. Ainakin omasta mielestäni. Muahahahahhah!

9. Kuusi kissaani varmistavat sen, että olen usein kissankarvoilla kuorrutettu. Olen niin tottunut niihin, että näen ne vasta kun olen reilusti kotini ulkopuolella.

 

***LUOVA TAUKO jonka vietin auringossa. Tarkoitus oli vaan käydä äkkiä pihalla ja jatkaa, mutta tauko venyikin usean tunnin mittaiseksi...***

 

Toinen haaste tuli kahdesta paikasta lähes yhtäaikaa :) Melkoelli ja Killisilmä pyysivät kertomaan nelosista.

Neljä työtä, joita olen elämäni aikana tehnyt:

*tsuppari *kaupantäti *puhelinvaihteenhoitaja *sihteeri

 

Neljä televisio-ohjelmaa, joita tykkään katsella:

*täydelliset naiset *gilmoren tytöt * BB * muodin huipulla


Neljä paikkaa, joissa olen ollut lomalla:
*praha *italia *meksiko *lontoo

Neljä internet-sivua, joilla käyn melkein päivittäin:
*sähköposti *blogit *kirjasto *fakspöökki

Neljä lempiruokaani:
*sushi *halloumi *tartar-pihvi *pastaruuat

Neljä paikkaa, joissa olisin mieluimmin nyt:

* järven rannalla *italiassa * new yorkissa *aromaterapiassa

 

Pahoittelen tätä kummallista rivivälien heittelyä. En saa tätä tottelemaan käskyjäni, en sitten millään...  Enkä osaa nyt tähän hätään haastaa ketään. Aurinko on laittanut mun aivot ihan jumekseen. Mutta jos joku haluaa napata, tästä nää saa :)