Jatketaas näitten salaperäisten kirjainyhdistelmien kanssa :) Jostain syystä Mies saa aina rankkoja naurukohtauksia näitten mun salaisten juttujen kanssa, nuo kirjainyhdistelmätkin muuttuu tarkoittamaan ihan muuta sen suussa. Hmh!

Jokatapauksessa olen mukana SKY:ssä eli SalaisessaKirjaYstävässä. Tänään tulikin ensimmäinen paketti :)

1197106.jpg

Kaunis enkelikortti jossa oli oikein mukavaa tekstiä sisällä :),  teetä ja kirjanmerkit mulle ja Keetulle (tapellaan näistä sitten illalla kun Keetu tulee kotiin..) ja vielä kirja; Elaine Clark McCarthyn Haukkamies. Kirjasta mulla on hämärä häivähdys, että olisinko voinut joskus lukea, mutta ei haittaa koska selailemalla en muistanut tekstistä mitään.. Lisäksi mulla on mielikuva, että olisin tykännyt tästä :) Tai jos en ole lukenut niin sitten tätä on ainakin kovasti joku kehunut mulle!
Kirjanmerkit olivat varsin osuvat myös. Lähettäjä kun ei voinut tietää, että viimeisen viikon olen lukenut Wilbur Smithin Niilin valtias -kirjaa ja Egypti on pyörinyt mielessä kovasti. Muille tiedoksi: kirjanmerkit on tuotu Egyptin reissulta.
KIITOS!! Tämä oli oikein mieluinen paketti!