Uskokoon ken tahtoo, mutta tässä blogissa EHKÄ esitellään tän viikonlopun aikana vielä jotain valmistakin. Jos ei sitten perhe sabotoi mun aikeita vaatimalla kohtuuttomasti huomiota tai joku kisseistä kosta saamaansa huonoa kohtelua. Aamulla nimittäin Jakki halus olla mun seurana nöräämässä mutta kun se samalla pureksii hiiren johtoa poikki, niin karhasin sen lattialle. Siitä suivaantuneena se haki samantien mun kutimesta lankakerän, kuljetti sen sohvalta keittiöön jossa pureksi sen langan kahdesta johtaa poikki.
Ärsytti raakasti mutta samalla tuli opelteltua liitos ja Solveigin sanoin "sitä on ihan älyttömän kiva tehdä". Siis sitä liitosta. Niin oli. Ehkä katkotan sen langan kissoilla vielä jostain vaan ihan harjoittelumielessä :)

ja sitten asiaan: Meillä oli kai kamalan tylsää viime lauantaina koko perheellä? Mä kun istuin koneella niin tuli tilattua Ilun handusta kauan katselemani sukkalanka.. Ja Mies viihdytti itseään pari tuntia myöhemmin tilaamalla Alfameriltä autokirjoja. Mies vaan oli huomattavasti ajattelevaisempi ja kivempi, ja ennenkuin lopetti ostelun käski mut katsomaan olisko siellä mitään mulle. Oli siellä.

1336983.jpg

Olen tähän Neulojan käsikirjaan tosi tyytyväinen, siellä on esiteltynä lukuisia palmikko- ja kuvioneuleita ja aivan ihania kirjoneuleideoita. Muutenkin erittäin kattava tietopaketti. Miehelle siis iso kiitos myöhästyneestä nimpparilahjasta! Saa myöhästyä toistekki.
Lanka on nimeltään "midnight oil" ja on kovin kaunista. Kunnon kaunottaren tapaan on myös erittäin oikkuinen kuvattava. Väri ei toistu mitenkään oikein, ja nytkin piti valita tämä kuva epätarkkuudestaan huolimatta siksi, että siinä ollaan edes vähän lähellä totuutta.  Kaunis se on, kovasti kaunis. Ruskeaa ja vihertävää petrolia. Tulee ihan sellanen meriheinätunnelma kun sitä katsoo. Keetu jo sanoikin, että tän nimi vois olla Kaisla.