Tänään tuli vuosi täyteen täällä blogistaniassa :) Tuntuu ihan hullulta, vuosi on mennyt tosi nopeesti. Johtuu varmaan mukavista kanssabloggaajista ?!? :) Niin ainakin uskon, koska täältä on poikinut elämääni hirmu mukavia uusia tuttavuuksia, joihin en olisi ikinä muuten törmännyt.

Alunperinhän tämän blogi oli kahden kaverini idea. Toinen halusi nähdä minkälaisia tekeleitä mun ja Keetun käsistä irtoaa, ja toinen taas kaipasi lukuvinkkejä. En viime vuoden alussa edes tiennyt, että ihan taviksetkin pitää blogeja, saati sitten blogistaniassa olevasta käsityöihmisen taivaasta :) Mun ajatus kun oli, että vanhasmatit sun muut tanjat vaan bloggaa... Hmhmhm. Myönnän tyhmyyteni!

Kun sitten yksi tuttu laittoi oman askatelublogin ja kävin sitä ihastelemassa, aukesi taivas. Joku linkki vei toiseen ja sieltä viidenteen ja yhtäkkiä totesin, että maailma on täynnä toinen toistaan ihanampia käsityöblogeja :) Siitä lähtien vapaa-ajat onkin kuluneet nörätessä!

Iso kiitos kaikille teille, joihin olen tämän vuoden aikana tutustunut! Ja iso kiitos kaikille, jotka käytte lueskelemassa näitä ah niin järkeviä juttuja! Kommenttinne on monta kertaa pelastaneet päivän.

Ja sitten asiaan:
Keetu oli pääsiäisen pyhinä mummansa (mun äidin) kanssa isoolla kirkoolla. Naisilla oli pakollinen pysähtyminen Hobboksissa ja nämä tarttui Keetun mukaan:

1408770.jpg

Jennifer Staffordin Domiknitrix oli mulle jo ennestään näkötuttu, muutamasta blogista oon siitä lukenutkin. Aivan herkkuohjeita, Keetu tilaili jo useamman kutomuksen itselleen.
Toinen valinta oli sukkakirja mulle.. Stitch Style Socks sisältää 20 ohjetta sukkiin ja säärystimiin ja pakko kehua, vaatimattomasta ulkomuodostaan huolimatta sieltä löytyi tosi kivoja ohjeita. Löysin heti useat toteutettavat, ja tottakai Keetu oli jo selannut sieltä parit jotka on PAKKO saada.

Keetu ja Mumma toivat muutenkin kivoja tuomisia, mm. Maijan Barbapapa-astiasto sai uusia osia. Kyllä nyt kelpaa puokkoilla ruuasta.. Onhan se nyt paljon makeempaa kieltäytyä syömästä kun on hienoa pelit ja vehkeet?