Voi miten haikeaa! Tämän keväinen SNY on ohi. Eilen lähti viimeinen oma paketti ja tänään sain Suuren paljastuspaketin omalta salaiselta ystävältäni. Paino sanalla suuri, ei meinannut pöytä piisata kun kuvasin sitä :)

1573438.jpg

Tässä tarkempi tilitys: 3 kerää Katia INGENUA-mohairia hehkuvan punaisen värisenä. Ihanan tuntuista, lanka on mulle ihan uusi tuttavuus. Väri ei suostu ilmiintymään oikein, luonnossa lanka on täydellistä kirkasta punaista. Ah!
Superhifistelypuikot, Knitpicksin 2.75-kokoiset 80-senttiset pyöröt. Hei vähän mä jaksan tulevaisuudessa painottaa (tikkuajat! varautukaa!) tikkuavani USEINMITEN VÄLIKOON puikoilla, ne jotenkin vaan sopii mulle parhaiten :) Oon ihan onnessani!!!
Stich'n'Bitch Knitter's Handbook. Tämä sai myös Keetun huokaamaan syvään, sillä kirja on puuttunut meiltä ja hiljan oli puhetta, että tän vois ostaa vaikka enkuksi kun tulee vaan vastaan... Kun sitten näkis mm. tarpeellisen lyhennesanaston aina kätevästi.
Enkelikortti oli liikuttavan kaunis, mutta niin oli myös käsittämättömän nätit silmukkamerkit. Mulla ei oo ollut yhtään lukollista merkkiä, jotkut kauhea kasari-roikku-korvikset on toimittaneet niitten virkaa. Lisäksi SNY oli tehnyt mulle kirjanmerkin! Et voinut tietää että oon ihastellut niitä korublogeissa.. Jos ei tässä meidän koneessa ole sitten jotain seurantalaitetta?? Mä kun en tykkää taitella kirjan sivuja enkä mieluusti jätä niitä niskat nurin, niin tämä tulee ihan heti käyttöön.

Nämä paketit on olleet enemmän kuin mieluisia, on tullut tunne että sisältöä on tosissaan mietitty :) Salaiseksi ystäväkseni paljastui Tikrun mami blogista Omin käsin
Tikrun mami:
Olen aina silloin tällöin käväissyt blogissasi ihastelemassa eli et ollut ihan vieras. Missään kohdassa en kyllä arvannut sinua lähettäjäksi, paketitkin kun olivat aina eri paikkakuntien leimoilla varustettuja.

ISO, SYDÄMESTÄ TULEVA KIITOS tästä keväästä! Paketit ovat olleet supermieluisia! Toivottavasti itselläsi on ollut yhtä hyvä tuuri salaisen ystävän suhteen.

Tässä vielä lähikuva silmukkamerkeistä ja kirjanmerkistä kadehdittavaksi:

1573440.jpg