Mä oon niiiiiiiiin tyytyväinen itseeni! Hyvä minä!

Sain viikko sitten valmiiksi neuleen, jonka aloitin tammikuulla. Malli on 6/08 Modasta:

Lanka on mun supersuosikkiani, Sublimen Organic Merino Wool dk:ta. Lankaa kului 630g. Värin numero on 0117 ja jos oikein muistan, niin nimi oli Saltwater. Käytin nelosen puikkoja ja lopputulos on juuri niin pehmeä kuin voi vaan kuvitella :)

Jos vartalo-osa ja hihat olikin ylihelpon puuduttavaa 4o2n, niin kaarrokeessa oli sitten haastetta sitäkin enemmän. Palmikkokuvio itsessään jäi päähän aika nopeasti, mutta en millään oppinut lyhennettyjen kerrosten paikkoja, en vaikka mallikuvion toistoja oli 8.. En myöskään hetkeen muista jännittäneeni minkään onnistumista niin kamalasti kuin kaarrokkeen kiinnitystä. Olen opputulokseen ihan tyytyväinen. Niin tyytyväinen, etten ole ehtinyt edes höyrytellä paitaa mitenkään; se oli pakko saada päälle heti!!!

Ai niin. Jos joku ihmettelee otsikon nimeä, niin tiedoksi: Modassa tämän nimi on kaarrokeneule tai jotain sinne päin. Sublimen ohjeissa taas tämän nimi on Willow, joka kuulostaa PALJON paremmalta.

niiiiiiin ja arvata saattaa kun katsoo noitten kuvien värieroja, että todellinen langanväri on jossain välimaastossa :)